Idag har jeg følt meg nokså ansvarsfull... Først var det vitnemåls utdeling i gymsalen, og jeg mannet meg opp til å synge. Så var det vitnemål, og alt sammen var egentlig ganske trist.. Men så var jeg også å leverte klage på eksamenskarakteren min. Nokså ansvarlig. OG jeg har til og med vært på jobbintervju på Lågendals Posten (ung-sidene)! Selvstendig.
Etter dette var jeg hos Hanna og vi koste oss ute. Så dro vi senere på trening. Fornuftig. Og tislutt dro jeg på Kjennerud med venner. Drit hyggelig! Men ikke fullt så ansvarlig. Men hvis jeg summerer dette, så syns jeg for det første at jeg har fått mye ut av dagen, og for det andre så har jeg vært "voksen og ansvarlig" idag.
Yes, det var det!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mere bilder på bloggen?
Blogger
Meg
Bloggarkiv
-
▼
2008
(117)
-
▼
juni
(25)
- Lev med det...
- En grå dag?
- Herlig dag
- Noen dager av mitt liv
- Jeg har en bror :)
- Noen mennesker er fantastiske<3
- Samisk, jeg?
- A rainy day..
- Jeg er FLINK på fiolin!
- Er jeg gal eller er jeg gal?
- Ansvarlig, selvstendig, fornuftig..det siste glemm...
- Jørgen er årsaken til min søvnmangel!
- Ajajaj...savn?
- Anders er en GO'ING!
- Anders, du Anders..
- Mangel på liv :P
- Ungdomstida er herlig!
- Før vi dør!
- Fredag den 13!
- Fritidsproblemer er interessant
- Jøss, det er deg!
- God kveld
- Matte eksamen = historie!
- Stressa folk..:P
- jada så neida, så...
-
▼
juni
(25)
Om meg
- Mari^^
- Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar