fredag 20. juni 2008

Ansvarlig, selvstendig, fornuftig..det siste glemmer vi!

Idag har jeg følt meg nokså ansvarsfull... Først var det vitnemåls utdeling i gymsalen, og jeg mannet meg opp til å synge. Så var det vitnemål, og alt sammen var egentlig ganske trist.. Men så var jeg også å leverte klage på eksamenskarakteren min. Nokså ansvarlig. OG jeg har til og med vært på jobbintervju på Lågendals Posten (ung-sidene)! Selvstendig.

Etter dette var jeg hos Hanna og vi koste oss ute. Så dro vi senere på trening. Fornuftig. Og tislutt dro jeg på Kjennerud med venner. Drit hyggelig! Men ikke fullt så ansvarlig. Men hvis jeg summerer dette, så syns jeg for det første at jeg har fått mye ut av dagen, og for det andre så har jeg vært "voksen og ansvarlig" idag.

Yes, det var det!

Ingen kommentarer:

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.