onsdag 22. april 2009


Skuldrene verker, hodet surrer og fingrene mine lystrer ikke. Akkurat sånn har kroppen min det nå, og det er takket været tung sekk og gymbag på byvandring etter en bukse jeg aldri fant, geografiprosjekt og en konsert som venter meg imorgen. Jeg er flink på det med hjernteppe og nerver, det dukker alltid opp!


Men sånn ellers er det herlig vår. Russen skyter igang sin "sesong" med vrengefest idag og høy musikk fra de mange russebiler. Gud, som jeg gleder meg til at det en gang skal bli meg! Musikk-korpsene begynner å spille gatelangs og fuglene kvitrer om morgenen. Det er vakkert hvordan verden får en ny glød om våren. Den liksom våkner opp og gir energi til alle. Det er smil overalt, uansett hvor tung hverdagen måtte være. Jeg smiler, jeg. Og imorgen kommer jeg til å smile enda mer når konserten er over! Wish me luck!



Ingen kommentarer:

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.