Da vi ankom Oslo var ikke butikkene åpne enda, så jeg og Siri satt oss på en helt fantastisk hjemmekoselig café, og resten av jentene slo seg til ro der etterhvert de også. Der satt vi en tidlig morgenstund i Oslo og drakk kaffe og så på alle de underlige sjelene som vandret forbi. Da var det ingen tvil i at "morgenstund har gull i munn".
Etter dette, toget vi som en hel klasse etter en faktisk stedsforvirret Andrew, og inn på MamaRosso (eller noe lignende). Nydelig italiensk mat! Min tallerken kunne mettet sikkert halve jungelen, jadda.
Vi avsluttet hele turen med teaterforestillingen "Jungelboken" på Det Norske Teater.
Hovedrollen var rett og slett; deilig! Tror han heter Adil (han fra "SoYouThinkYouCanDance")Ok, enig i at jeg hørtes litt ut som en veslevoksen tolvåring som ikke aner hva deilig egentlig betyr. Men forestillingen var blant de moderne og var et frisk pust i min samling av kulturelle begivenheter.
Alt i alt var dette en kjempefin dag sammen med klassen. Kjempe hyggelig!
1 kommentar:
Tror han heter Adil? Er du helt sinnsforvirret du da, Mari? Han heter Adil!
Legg inn en kommentar