fredag 21. august 2009

Fluer og annet tull!

Jeg sitter omsvermet av fluer! Hvor kommer alle fluene fra? Imens jeg sitter her og venter på kommende besøk, sitter jeg og kjenner på følelsen av å være sliten etter to-tre dager med skole. Det er vel ingen særlig god start?! Men fagene jeg har valgt, som altså er s-matte, biologi, mediefag og engelsk, ser ut til å være greie. Idag snublet jeg meg agårde rundt skolen i støvletter for å plukke blader fra trærne. Hvorfor? Nemlig, for å finne ut hvilke type trær det var. Og det værste er vel når jeg helt ærlig kan si at slike ting begynner å interessere meg litt i det fjerne. Gud, om et år, hvor sitter jeg da?
Idag har jeg også rukket å trene litt og dette ble etterfulgt av en kaotisk, men hyggelig tur på Guttemusikkens loppemarked. Jeg og Kjersti tok turen innom, og fant noen godbiter gjorde vi, samt hundre forstyrrede mennesker som sloss om å få med seg andres "søppel" hjem. Jeg kjøpte en gammel radio, noen LP-plater og en kul rød fjellanorakk, mens noen andre kjøpte våre ødelagte, dog gode stoler som en gang tok plass i vår stue.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Loppis er kos kos, jeg elsker det. Fikk mye fint for bare 25 kr! hvilke lærere har du i Media?

Mari^^ sa...

Ja, jeg er altfor dårlig til å dra på det, men man kan få så myye fint for en liten penge :P
Jeg har Jan Arvid, har du media?

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.