Bursdagen min blir:
- mamma og pappa reiser vekk på hotel-weekend(men mamma syntes synd på HUNDEN, som antageligvis må være litt alene)
- jeg blir alene og må passe hunden..
- jeg skal jobbe
- jeg skal feire noen andres bursdag hele kvelden
"Hurra for meg som fyller mitt år, ja meg vil jeg gratulere.
Ingen i ring omkring meg det står, og se nå jeg vil marsjere.
Bukke nikke neie, snu meg omkring, danse for meg med hopp og sprett og spring.
Ønske meg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil jeg mere? Gratulerer!"
Og ja, jeg syns en smule synd på meg selv!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mere bilder på bloggen?
Blogger
Meg
Om meg
- Mari^^
- Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.
3 kommentarer:
Hahaha! I like the song! ;P
Stakkar da, syntes også synd på deg! :(
<3
HEY!
Jeg skal synge og danse for deg av all kraft!!! :D :DD
haha, gode dere er :)<3 Det skal jeg HVERTFALL tenke på på bursdagen min ^^
Legg inn en kommentar