søndag 8. november 2009


Igår var jeg på kafé med Siri. Vi hadde café-crush! Veldig hyggelig. Siri er en menneskekjenner, og hun er ekstremt interessant å snakke med. Mange bra meninger å drøfte, mye fint å snakke om. Kaffe og kake var bare et lite pluss. OG vi kjøpte også nye antrekk til meg, som jeg skal legge ut bilder av senere.

Kvelden gikk med til min første fest ute på "landet". Vakkert hus, mange nye mennesker, men kvelden ble fin!

Idag er det en annen vri over det hele. En salig blanding av sår hals, en mage som vrenger seg og en mamma som sier "hva var det jeg sa? Jeg syns ikke synd på deg. KLE DEG!" Det hjelper alltid på humøret. I tillegg skal jeg spille konsert imorgen, og jeg vil helst slippe å dra dit syk.

Nå sitter jeg med en egenterapi som går ut på Jamie Cullum, en kopp varm te, morgenkåpe, fantastiske ullsokker og biologirapport.

Håper dere hadde en herlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så innmari søt(: liker bloggen din ! MAgen vil bli bra igjen etter tørre knekkebrød og te :D <3

Hilse anonymsomdiggerrei

Mari^^ sa...

:D takk...Siri? :)

Anonym sa...

hvordan viste du at det var meg?:P

PS. liker skikkelig godt at du digger Jamie Cullum :D:D

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.