Jeg og Silje har surret rundt på Sandvika kjøpesenter som to dotter med hendene fulle av upraktiske bæreposer. Utkjørte kommer vi på toget og får beskjed om å bytte i drammen "fra spor ...*skurr* til spor...*skurr*" Men vi fulgte strømmen og havnet på riktig tog, selv om de hadde døpt om Mjøndalen til Eidsvoll verk.
Det som møtte oss i Kongsberg var en alkoholisert herremann som presterte å si "se her kommer horemamma og horepappa, dere hadde sikkert klart en 100-lapp!"
En interesant lørdag!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mere bilder på bloggen?
Blogger
Meg
Om meg
- Mari^^
- Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.
1 kommentar:
Hahaha!! Det var en veldig interesang da ja ;P Men det var jo veldig koselig fordeom :D <3
Legg inn en kommentar