De siste dagene har gått med til hverdagslige ting. Nå sitter jeg her og er ferdig med en dag jeg små-gruet meg til. Noe så lettende! Jeg gruet meg til cooper-testen vi skulle ha på skolen. Og til pianotimen jeg ikke hadde øvd til, og en smule til treninga fordi jeg hadde hodepine. Men nå er alt det ferdig! Jeg er sitter her og har spist meg mett på min orginale hjemmelagde fiske-chili-wok. Høres rart ut, men smaker fortreffelig. En litt for stor porsjon dette (bildet).
Men for å fortelle litt om varetellinga her forleden:
Første varetelling jeg og Else Marie var på, klarte Else Marie å knuse 2 sixpack med øl. Ja, uff.. Men det er jo nokså tynt glass, så hun er unnskyldt. Varetellinga gangen etter, gikk hun over til å knuse et litt tykkere glass. Jada, syltetøy splashet utover gulvet. Og denne gangen dere, klarte hun reine sirkuskunsten! Hvordan er det mulig å knuse plast?! Ja, noen har bare uflaks (+ en blanding av klumsenhet). Hun klarte å få til og knuse en plastflaske med tøymykner. Stakkars Blenda lå utover hele gulvet. Og da syntes Vanish det så gøy ut, så Vanish bestemte seg for å lekke ned fra vogna. Arg! Så dermed måtte både jeg og Else Marie finne fram papir og sette igang å vaske/tørke gulvet med vaskemidler. Joda, arti det..
Nå skal jeg sjekke It's Learning. Æsj, kjedelig side..Håper ikke vi har fått norskoppgaver knyttet til verdens kjedeligste tekst, men verdens treigeste tittel: Tre jenter gjekk opp på eit fjell, og byrja og gå nedover....Død over den teksten. Men It's Learning venter, bye'a!
Men for å fortelle litt om varetellinga her forleden:
Første varetelling jeg og Else Marie var på, klarte Else Marie å knuse 2 sixpack med øl. Ja, uff.. Men det er jo nokså tynt glass, så hun er unnskyldt. Varetellinga gangen etter, gikk hun over til å knuse et litt tykkere glass. Jada, syltetøy splashet utover gulvet. Og denne gangen dere, klarte hun reine sirkuskunsten! Hvordan er det mulig å knuse plast?! Ja, noen har bare uflaks (+ en blanding av klumsenhet). Hun klarte å få til og knuse en plastflaske med tøymykner. Stakkars Blenda lå utover hele gulvet. Og da syntes Vanish det så gøy ut, så Vanish bestemte seg for å lekke ned fra vogna. Arg! Så dermed måtte både jeg og Else Marie finne fram papir og sette igang å vaske/tørke gulvet med vaskemidler. Joda, arti det..
Nå skal jeg sjekke It's Learning. Æsj, kjedelig side..Håper ikke vi har fått norskoppgaver knyttet til verdens kjedeligste tekst, men verdens treigeste tittel: Tre jenter gjekk opp på eit fjell, og byrja og gå nedover....Død over den teksten. Men It's Learning venter, bye'a!
1 kommentar:
Hahaha, hun er da altså så søt. ^^
Legg inn en kommentar