lørdag 27. september 2008

Høst

Høsten er en melankolsk tid. Du kan vandre gatelangs i dine egne tanker, og sparke det fargesprakende løvet bortover. Sure dager du kan sitte inne og varme hendene omkring te-koppen. Herlig. Høre vinden suse utenfor soveromsvinduet ditt, og hviske deg godnatt. Ja, man får tid til å tenke om høsten. Starte med blanke ark, om det så er det du vil. Pleie sjelen med votter og et godt skjerf du tuller deg inn i. Jeg simpelthen elsker høsten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får i hvert fall høsten til å høres fin ut! =D

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.