lørdag 27. september 2008
Høst
Høsten er en melankolsk tid. Du kan vandre gatelangs i dine egne tanker, og sparke det fargesprakende løvet bortover. Sure dager du kan sitte inne og varme hendene omkring te-koppen. Herlig. Høre vinden suse utenfor soveromsvinduet ditt, og hviske deg godnatt. Ja, man får tid til å tenke om høsten. Starte med blanke ark, om det så er det du vil. Pleie sjelen med votter og et godt skjerf du tuller deg inn i. Jeg simpelthen elsker høsten!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mere bilder på bloggen?
Blogger
Meg
Bloggarkiv
-
▼
2008
(117)
-
▼
september
(16)
- God høstferie
- Høst
- Faen!
- Shitt dævv!
- Mine turneferdigeheter endte med kink i nakken
- Nordlending og trafikk= trygt?
- Min herlige helg
- The shade of nobody's wife
- Breial brite
- En ugle som geografilærer!
- Buss og knekkebrød!
- "Voksen" er ikke et gyldig begrep, "moden" derimot...
- Jeg visste ikke at Oslofjorden var så eksotisk
- 50-års sladder og grisete vitser
- Bibliotekets alvorlige timer
- Tre jenter gjekk oppover eit fjell, og byrja gå ne...
-
▼
september
(16)
Om meg
- Mari^^
- Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.
1 kommentar:
Du får i hvert fall høsten til å høres fin ut! =D
Legg inn en kommentar