mandag 24. november 2008

Trusemannen!

Jeg bladde litt igjennom mobilbildene mine og fant et bilde jeg skulle lage blogg om i sommer. Derfor kommer det nå(veldig logisk):


I kjære lille uskyldige Lågendalsposten kunne man lese om den fryktede "Trusemannen"! Jada, veldig orginalt. Ikke "Lommemannen" her i gården, nei! Men "Trusemannen", den kan vi gå med på. Det gikk rett og slett ut på at en pervers ekling bestikket jenter slik at han kunne få dems brukte underbukser. Noe så ekkelt og dumt har jeg aldri hørt om. Greit å ha rare fetisjer (eller egentlig ikke, men uansett), det å sniffe brukt undertøy da, det er vel å gå litt langt. Ta en titt på dette:

(Og beklager hvis dette innlegget støter noen. Da har dere isåfall min medfølelse)

2 kommentarer:

Silverspade92 sa...

najs design :P
Trusemannen: ikke det rareste fetisjet jeg har hørt om du...
sjekk disse:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_paraphilias
Norsk: http://no.wikipedia.org/wiki/Parafili

Tord Finstad sa...

Æsj... det der er kvlamt ! :P men på samme tid komisk xD

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.