Og i tillegg til dette, var det fullt kaos i byen når jeg stod på Knutepunktet og ventet på bussen som skulle frakte meg hjem i dette drittværet. Men neida, pga. en trailer sjåfør som hadde kjørt med sommerdekk (smart det) på snøføret, ble konsekvensene at han sperret hele veien og skapte 3 km kø inn til Kongsberg sentrum. Jeg stod ute og frøs i sikkert 3 kvarter! Bussen kom jo aldri. Og når den endelig kom var jeg og alle de andre nokså kalde kan man si.
Når jeg kom hjem var det bare å gjøre naturfag innlevering og gym innlevering. Jeg hadde altså mistet en time av min dyrebare tid ( for den var dyrbar den dagen). Jeg satt i 6 og 1/2 time med lekser den kvelden, og ble fremdeles ikke ferdig. Argh!
Snøværet kom brått og skapte kaos i alt!
(Men nå, noen dager senere, ser jeg hvor vakkert snøen glinser når jeg ser ut av vinduet. Jeg må si at den jaggu meg er et syn for øye på sånne pene solfulle dager som denne). :)
Hva synes dere om snøen så tidlig?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar