fredag 23. juli 2010

Diverse hendelser som intreffer på camping..

Det går nokså fint her nede. Jeg nyter dagene med min herlige spesielle familie og sørlandsidyllen er kun et pluss. Ellers har jeg fått meg en ny venn. Han er 4 år. Nei, ikke tenk ekle tanker, men man drar endel barn når man har hund. Så igår, nøyaktig kl. 21.00 ble jeg og Sebastian venner. Jeg håper forsåvidt ikke vi møtes igjen, ettersom 4-5-åringer er nokså intense og nysgjerrige. De fleste barna her nede er faktisk slik. Utrolig nok. Til og med i dusjen. Det jeg trodde skulle bli en herlig god dusj i et ensomt dusjavlukke, ble til en nervøs kjapp dusj. Jeg fikk nemlig "besøk" på hver sin side av meg. "Se under nåååå, HEI" Jeg hadde verken forventet å få "besøk" i min dusj, heller ikke penger skjøvet inn i dusjen. 4 kr tjente jeg på de 10 minuttene med dusjing. Hva annet skal man kalle det enn god karma?

Ingen kommentarer:

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.