søndag 23. januar 2011

Igår hadde jeg en fantastisk kveld med Siri. Jeg ble vekket av en telefon, noe som tilfeldigvis gjentok seg senere denne dagen, og jeg kjørte i halvsøvne opp for å hente Siri. Sex and the City, Siri og godrti utgjorde en fin kveld. Jeg hadde nesten glemt hvor mye jeg setter pris på en rolig kveld med ei god venninne. Jeg trengte nok en dose Siri denne uken.

Da klokken var over midnatt måtte vi innse at det var på tide å si takk og farvel, både til Siri og Sex and the City. Det ble en god natts søvn, og tydeligvis ble jeg ikke vekket nok av telefonen som ringte rundt tre tiden. Jeg kan virkelig ikke huske hva som ble spurt etter eller hva jeg svart. Skummelt å snakke i telefonen i søvne.

Idag har jeg ryddet litt i tanker og ryddet litt på rommet mitt. Nå kan jeg endelig sitte her i en nyvasket og rolig atmosfære, tenne stearinlys, drikke te og prøve og lese ut en bok til en norsk fordypningsoppgave. Hovedpersonen i boka er like forvirret som jeg er om dagen, det ergrer meg en smule.

"Av måneskinn gror det ingenting".

Ingen kommentarer:

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.