mandag 10. januar 2011

Ikke alt er dritt

Ting skjer om dagen. Noen positive, noen negative og noen ting som burde ha skjedd for leeenge siden. For to dager siden gjorde jeg meg klar til maskeradefest og elsket forsåvidt "maske-fylla". Nå har jeg tatt på meg en annen maske. En maske som sier at jeg må øve som et helvete til Gloger (nok en gang), gjøre matte, lese til morgendagens historieprøve, og og og.. Gleden går med andre ord opp og ned. Helga er som regel suksess, søndagen en tung start, og mandagen er begynnelsen på et virrvarr av plikter. Men sånn er det vel å gå i 3.klasse? Fest, skole, fest, skole..

Og dagens rim:
"Neida, alt er ikke dritt, men noe skulle jeg gjerne blitt kvitt"

Ingen kommentarer:

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.