onsdag 10. februar 2010

:)

Nå sitter jeg på en kafé i Drammen og tar en herlig kaffe latte imens jeg venter på 9-toget. Min morgen har hittil vært svært multikulturell. Jeg tok fjell-bussen, og det sier sitt. Jeg syns det var spennende å observere under den 15 min korte turen fra Inguns hybel og til Bragernes torg. Det så også ut til at vi stoppet på et sted som ble kalt ”Asylgata”. Litt ironisk, tenkte jeg, helt til jeg fant ut at den lille mengden med søvn kanskje smålig skiftet litt rundt på bokstaver: ”Aslygata”. Jeg ble også vitne til en dame med den største og groteske pelskåpa du kan tenke deg. Først og fremst er det såpass uhumant å flå 10 små dyr for og holde vinterkulda ute. Og, når du først skal gå med døde dyr, så kan du hvertfall spare deg selv for å dandere det sammen med det styggeste stripete skjerfet du finner i salgs-avdelinga på UFF!

Idet det siste melkeskummet blir borte i koppen min, ser jeg godværet våkne ute. Tiltross for tortur-vekkerklokka til Ingun, så har jeg hatt et hyggelig opphold i Drammen, som alltid. Dagene smiler til meg og jeg er som regel veldig fornøyd om dagen. Herlig! Nå skal jeg bare analysere teksten til Rihanna ”Russian Roulette” som egentlig ikke er stort å analysere, og så setter jeg meg på toget på vei til en ventende spansktime.

Ingen kommentarer:

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.