søndag 14. februar 2010

En "hjertelig" dag

Idag var en "hjertelig" dag med både AH sin bursdag, fastelaven, valentines day og morsdag. Jeg for min del, feiret lite. Dagen gikk med på en tidlig skitur, som ble som antatt, ettersom at det var jeg som smurte skiene mine. Men med hjelp av Regina Spektor og BigBang i skisporene, klarte jeg å få tankene over på andre ting enn at skiene var en salig blanding av bakglatte og kladdete.
Etter det har det vel gått i ett med lesing til engelsk muntlig som jeg har imorra, og lesing til biologi-prøva som jeg har på tirsdag. Nå kan man trygt si at jeg er svært lei av "Dead man's shoes", Global warming, vener, arterier, lunger, lymfocytter og fagocytter.
Allikevel har jeg rukket å se på IB-linjas oppsetting av Haavard og Julie, som var noe for seg selv. Men morsomt, det var det!

Nå sitter jeg med dårlig samvittighet for at jeg tok meg tid til å skrive dette blogginnlegget, og samtidig lurer jeg på hvordan jeg skal overleve denne uka som byr på:

Mandag: media-innlevering, norsk fremføring, engelsk muntlig og en pianotime jeg har øvd lite til
Tirsdag: biologiprøve
Onsdag: spansk gloseprøve, matteøving
Torsdag: matteprøve
Fredag: to innleveringer i biologi, samt jobb

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ du assa MARIII

Mere bilder på bloggen?

Meg

Meg

Om meg

Navnet mitt er Mari. Mitt liv gir jeg til venner, familie, musikk og trening. Vennene mine er mine diamanter, musikken er mitt gull og familien er min smed. Sporten, den er bare et behov.